duyguu11 ben set halinde biberon almıştım yenidoğanda vardı sette herkes napıcaksın yenidoğanı falan demişlerdi ama ilk zamanlar sütüm gelmedi şırıngayla verdik. Sonrasında da sütüm yetmedi mama-emzirme olarak devam ediyorum. Sizde böyle bi durumla karşılaşabilirsiniz o an uğraşmanız zor olur bence alın derim.