Genelde yorumlarda yukarı çıktığı söylenmiş. Ama bana sadece aşağıda düşük riskin var bol bol uzan dedi. Öğretmenim çalışıyorum öyle bir imkanım yok maalesef dikkat etmeye çalışıyorum. Özele gidiyorum bide çok yoğun girmemle çıkmam bir oluyor gel dedi ama kesinlikle gitmeyecem ona. Sana başka ne dedi ne zamana çağırdı