Zamze Kızlar selam. 2.5 ay oldu spora başlayabilir miyim sizce? Eliptik bisiklet var evimde. Günde 1 saat binsem zararı dokunurmu yorumlarınızı bekliyorum hayırlı ramazanlar herkese😍😍
Esum48 Zamze hayirli ramazanlar benim doktorum kendini yormadan yapabilirsin demisti. Gobek hareketlerine 6.ayda basla diger hareketleri yapabilirsin demistii
Edanursoylu Zamze bunu doktora danissaniz daha iyi olur. Çünkü bisiklette karın geriliyor bir zarar verir mi bilemedim. Onun yerine 1 2 ay daha dişinizi sıkıp yürüyüş yapsanız daha mı iyi olur bilemedim yinede doktora danışmanız gönlünüzü daha çok ferahlatır🌸