Hadi kızlar akşam menüde ne var yazın😂🥰
Ben çalıştığım için 6 buçukta anca evde oluyorum 7 de ezan okunuyor dünden kalan yemeğim vardı onu yiyeceğiz ama ertesi güne yemek yapmam gerekiyor ne yapsam bilemedim siz neler yaptınız
Bugün yiyeceklerimiz;
Şehriye çorbası
Nohut yemeği
Tavuklu pilav
Cacık