Kızlar hamileliğimi 6+1 de öğrendim ikinci gebeliğim özel hastanede kese ölçüldü ama kalp atışı için haftaya gel demişti. Bende bugün 7+2 oldu devlet hastanesine gittim kan tahlilleri için orda baktı göremedi bizim renkli dopplerler bozuk normalde de göremedim ama panik yapma tekrar bir özele git dedi. Ama kese boyutu 5 mm büyümüş görünüyor siyah beyaz da bebeğin görünmeme ihtimali var mı ? Benzer durum yaşayan ya da ? Sonuçları al direk git dedi eğer yoksa kürtaj ya da ilaçla işlem yapılır dedi korktum.