xwoman hamilelikte karaciğer enzimleri neden yükselir ? geçen gün halsizlik mide bulantısı şikayetiyle gitmiştim doktora karaciğer enzimlerim yüksek çıktı ve kansızlık var dedi. kullanılan ilaçlardan mı olur ? her gebelike olabilir mi bu ?
pitircikannesi1 xwoman ben ilk zamanlar ağızdan progestan kullandigim zamanlar yükseldi yan etki yaptı bende ağızdan alınca ilacı bıraktım düştü hemen
dilarama xwoman tavuk tetikliyor dikkat et yediğine içtiğine gebelik zehirlenmesine kadar gidiyor bebeğe birsey olmuyor olan annenin organlarına oluyor Doğum yapalı 2 ay oldu hala değerlerim düşmedi kaşıntılarım devam ediyor