Canikoo Arkadaşlar merhabalar ben 24 25 günde bir adet olurum geçtiğimiz ay ovülasyon testi ile takip ettim ve 18i pik gördüm ancak 1i 2si gibi adet olmam gerekiyordu dedim arkadaşlar 14 gün geçmesi gerektiğini söylediler
Canikoo Hamilelik testi yaptım Regl olmadığım için bunlar da test sonuçlarım sizce yanlış mı biliyorum hamile miyim değil miyim kan testi vereceğim iş çıkışı
Canikoo Hamilelik testi yaptım Regl olmadığım için bunlar da test sonuçlarım sizce yanlış mı biliyorum hamile miyim değil miyim kan testi vereceğim iş çıkışı