Innerglow ocean mummy folik asit + multivitaminler + omega var içinde. Ama folik asit sentetik form yani insan üretimi. İçinde folate olanı içmenizi öneririm. O da doğal olan formu yani metilfolate. Omepa wm ‘yi öneririm , onun içinde hem folate var hem de hepsinin aktif ve doğal formu var, omega oranları da daha yüksek, içindeki folate doğal. Ben buna 3 aydan sonra başladm. İçlerinde multivitaminler de olduğu için ilk aylar mide bulandırıyor hepsi diyorlar ve vücudun fazladan eksiği yoksa sadece folate veriyorlar doktorlar ve 12. Haftadan sonra bunlara başlanıyor ama herkesin hamileliği başkadır. Size verdilerse direk belki birşeyler eksiktir onu kullanın. Ama doktor vermediyse sorun, belki fazladan almamak gerekiyordur ilk haftalar. Sadece 12. Haftaya kadar folate kullanmak isterseniz , solgar folate 400 mg alabilirsiniz, ben öyle kullanmıştım. O da doğal sadece folate yani içinde başka vitamin mineral vs yok . Sevgiler🌸