39 haftalığız doğuramıyorum. Hiç sancı olmazmı ya yok olmuyor. Geçen hafta doktor hızlansın diye uyardı alttan muayenede ama yok. Gelmiyor bu kız. Oğlumda çatı muayenesinden 2 gün snra doğurmuştum. Sancım niye yok anlamıyorum. Sıkıldım git gel hastahaneye. Hiç sancım yokken suni sancı almak istemiyorum direk. Evde biraz çekip öyle gitmek istiyorum. Ama yok pskolojim bozuldu artık. Bana bi akıl verin napsam doğumu başlatırım. Hurma ananas sürekli yitorum ve hep hareketliyim evde. Yürüyüşte yapıyorum