Bebeğim 9 aylık bugün kontrolde kan değeri düşük çıktı acaba ne yapmalıyım ebemiz pekmez ıspanak dedi ama yemiyor başka önerisi olan var mı ayrıca hangi kan ilacını kullanıyorsunuz?
Mama ile besleniyor oda etki ediyor mu diye üzüldüm emmesi çünkü çok çabaladım ama maalesef 😞şimdiden teşekkürler