Deletedmom_808 inşallah 🙏🏻 yaptırmadık bişi çıkacağına sanmıyorum benim bir dogumum var sağlıklı onda kan sulandırıcı falan hiçbir ilaç kullanmadım vitaminler hariç diğer 4 gebeligim düşük oldu anlam veremiyorum bende artık tek söylenilen krmozom olarak gebeliklerin sağlıklı oluşmadığı sağlıklı oluşması icin ne yapmamız lazım yapabileceğimiz bişi var mi bilmiyorum