Trabzon’da yaşıyorum. Gebelik takibi için doktor araştırıp buldum. Doç kendisi, yorumlar çok iyi ama ben hiç ışık alamıyorum. Sürekli kendimi sorgulamaya başladım ya herkes iyi yorum yapmış ben de mi bir sıkıntı var diye. Sonra ben de süreç için yorumumu yazdım. Ama doktoru övmediğim için yorum yayınlanmadı. Siz de benim gibi sadece o sitenin yorumlarına takılı kalmayın. Maalesef olumsuz/kararsız görüşler yayınlanmıyor. Sadece övgü içeren yorumlar yayınlanıyor.