Aysekilic63 38 haftalik gebeyim herzaman kaşintim oluyordu vajinalde krem kullaninca rahatliyordum biraz ama dunden beri cok kotu kasintim var ve ne yapiyorsam gecmiyo hic duramiyorum bile sizce normalmidr bu kadar xok kasinti olmasi yasayan varmi??