gulzaadee denizuhal dün akşam 33+5de doğum yaptım. Kızımda solunum sıkıntısı olduğu için yoğun bakımda şuanda toparlayacak inşallah dualarınızda bize de yer verirseniz çok sevinirim 🌸🤲🏻
crazyymom denizuhal ilk doğumu 38+ 2 de yapmıştım şuan 37+1 deyiz Buda o civarlarda doğar diye düşünüyorum hayırlısı 🌸
elifbusra13 crazyymom bende ilk doğumu 38+1 de yaptım bugün 37+1 iz sizinle aynı 😊 pazartesi günü sezeryan tarihi aldık erken gelmek istemezse tam 38+1 olcak bu doğumum da 🥰
sinem93- 40+2 de hiçbir belirtim yoktu beyfendinin de gelmeye niyeti yoktu. 8 saat suni sancıdan sonra kalp atışları yavaşlayınca sezaryene alındım bende.
Aleyna_1634 denizuhal oğlum tam 39 haftada doğmuştu simdi kızım oluyor 23 haftaligiz ne zaman doğar bilmiyorum
Zynp5338 36+0 da acil sezaryenle doğum yaptım minik bir Kızım oldu :) bütün güzel anneler çok zor bir iş başarıyoruz Allah herkesin Yardımcısı olsun
--mom- Marryy Bende bugün 40+3 deyim ama hâlâ bir belirtim yok. Arada adet ağrısı gibi ağrım oluyor o kadar. Bir de sürekli sağ tarafıma toplanıyor oğlum karnım yamuluyor. Umarım benimde bugün yarın kendiliğinden başlar doğumum 🙏