Elifkcs Kizlar 32+2 deyim hergun daha cok agirlasip uyusuklasiyorum çok çabuk yoruluyorum hergun bir isimi halletmeye calisiyorum. Bez paketlerini acip dolaba yerlestirsem bezlere bir sey olur mu bazen ic kismi sertlesir falan diyorlar dogrumu ??
1Atlas_dunyam Elifkcs bezi yerleştirmek zaten 5 dakika 😁 oda kapalı kalsın sen eşyaları yıka utule kendi eşyalarını hazirla bunlar onemliler zaten 36 dan sonra artık çok zor oluyor
ertonunannesi23 Elifkcs ben 31. Haftamdayim beyaz olan kıyafetlerini yıkadım kuruyorlar şuan kuruyunca ütüleyip kaldircam bezlerini de dün yerleştirdim hiç aklıma gelmedi sertleşmesi falan galiba heves ettim😅😅🤣
Salihaa16 Elifkcs bende 32 deyim 2. Çocuğum ilki de kızdı. Hic esya almadım kızımın bebekliklerini yıkadım cogunda durmaktan sarı lekelenmeler olmus onlarla ekstra ugrastım yıkadım ütüledim yerlestirdim en zoru bitti. Simdi sırada temizlik var daha da agırlasmadan yapmayı duusnuyorum yavas yavas bakalım