Günooo kızlarrr :)
Sosyal medya instagram hesabından takibe aldığım doktor beye gittik arkadaşımla. Çokkk iyi kesinlikle çok memnun kaldık , yeni geldiği için polikliniği sakindi ve baya uzun muayene etti 😇 11.haftada cinsiyeti öğrendik tabi beklemiyordum çok erken diye 🤗
Sayfasını takibe alıp bakabilirsiniz herkese öneriyorum Elazığ’a böylr bir enerji lazımdı 👍🏼