ShutUp Miniğim bu hafta içi kendi gelmezse 9 Mart günü saat 9 da yatışım yapılıyor 🌸🤲🏻 inşallah kendi gelirde gerek kalmaz gelmezsede canı sağ olsun prensesimin 🩷
elifbusra13 ShutUp sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😊 bizimde 10 martta doğumumuz var bu hafta içi gelmezse tabi sizin gibi 😊
ShutUp seyma0661 hem de nasıl hiç gelesi yok iki kere nst çekildim hareketleri azalmış ama yavrum bana mısın demiyor hala direniyor 😂🤦♀️
keyfimin-kahyasi-misin Yine de iyi bişey yapmamışlar yani farklı bişey olmamış zaten en geç öz zamana bekletiyolar 🙄kim dedi sana bunu Umarım Kendisi yakın zamanda gelir
ShutUp keyfimin-kahyasi-misin bugün son kontrolüm vardı doktor pazar gününe verdi illa o 41 dolacak adam inat ya bende üstelemedim dediğin gibi inşallah kendisi gelir
Anonymouse Hakkında hayırlı olsun canım, bakalım prenses gelmek isteyecek mi yoksa son güne kadar bekleyecek mi 🤭 Sağlıkla gelsin inşallah 🌸
ShutUp Anonymouse sağ olasın çok teşekkür ederimm 🩷 bakalım valla bende merakla elim kalbimde bekliyorum
ShutUp Anonymouse evet normalde heycan yoktu şimdi günleri sayıcam artık yavaştan korkuda başladı ama yolun sonunda bebiş olunca canı sağ olsun diyorum. İnşallah sende vaktinde sağlıkla kavuşursun bebeğine 🌸
Anonymouse ShutUp İnşallah canım benim, ben de henüz heyecandan ziyade korku var nasıl yapacağım ne olacak endişelerim var umarım geçer 😅
ShutUp Anonymouse annelik duygusu bünyeye yüklenince her şey olur gider bebeğime kavuşucam o yüzden olsun diyorum. Eminim senin içinde öyle olucak öyle düşün
Arven09 Ben de yarın 41 oluyorum. Kızım için son çağrı. Yarın yatış yapılacak. Suni sancı ile deneyeceğiz.