Arkadaşlar merhaba annem menopoza gireli 2 yılı geçti ama kanamasi olmuş ve biyopsi yapıldı sonuçları bekliyoruz bu durumu etrafinda yaşayan oldu mu
Kanser kan tahlil değeri normal çıktı ama yine de çok korkuyorum böyle olup normal gelen var mı acaba