Anonim97 Üniversite sınavı günü tam 38 haftalık gebe olacağım acaba sınava girebilir miyim bi sıkıntı olur mu 😓 böyle sınava girmiş arkadaşlar var mı?
senem-yabaci Anonim97 benim arkadaşım kpssye girmişti sorun olmadı. Ben de lohusayken gireceğim temmuzda
Emumi Anonim97 bende 38 haftalıkkken kpss ye girmiştim bir sorun olmamıştı ama benim sezaryen olacağı kesindi normal beklemiyorduk
_sekerportakali Canım 36. Haftadan sonra bebek doğum sürecine giriyor doğmuş da olabilir o an doğacak da olabilir o yüzden bilemiyorum hangi sınava hazırlanıyorsun ?
_sekerportakali Anonim97 siz elinizden geleni yapın o gün gelince de sağlık durumunuza bakın iyi hissediyorsanız bir şey olmaz bence
Anonim97 Emumi bebeğimin cinsiyeti kız ve ilk gebeliğim ben sınavdayken bişi olursa diye korktum kararsız kaldım