Hayirli Ramazanlar Arkadaslar,
Belki bilgisi olan yada basina gelen vardir diye size sormak istedim. Benim Betam 168e kadar yükseldi ve iki gün sonra kan verdigimde 160 di, anladik zaten ilerlemedi. Doktorum evde kanamani bekle diyor, ama nerdeyse 10 gün olcak ve benim halen kanamam gelmedi. Doktorum, kürtaj yapariz istersen dedi ama en iyisi evde beklemen dedi, kendiliginden gelmesi. Ama ne kadar sürerki?
Basima gelen varsa, ne kadar beklediniz asga yukari?
Simdiden tesekkürler 🌸