Hanımlar 20. Haftadayım. Devlete gidiyorum. Doktor detaylı ultrason için perinatolojiden randevu alabilesiniz onay açtık dedi. Fakat randevu asla bulamıyorum. Hepsinde riskli gebelik ve detaylı ult yapılmıyor yazıyor. En son Bahçelievler devlet hastanesine buldum o da riskli gebelik yazıyor. Her hangi bir risk durumum yok yine de randevu aldım acaba bakarlar mı yoksa geri çevirirler mi. Yapan devlet hastanesi bulamıyorum çünkü.