helloandhello Günaydın ☀️ Emzirme döneminde kaç litre su içiyorsunuz ? Tahlil sonuclarımda PLT değerim yüksek çıktı bol su içmem gerekiyormuş içtiğimi zannediyordum halbuki yeterli değilmiş 🤔 emzirme döneminde cildinizde kuruluk yaşıyor musunuz ?
deletedmom43191 helloandhello günaydın 🥰🥰🥰 ne kadar su içtiğime dikkat etmiyorum fakat ne kadar su içersen iç vucut yorgunsa sütün gelmiyor stres yaparsan sütün gelmiyor sakin huzurlu olacaksın bol bol süt yapıcı şeyler tuketeceksin baklava bulgur pilavı kısır şekerli çay vs. Vs.
Lagertha46 helloandhello bende 3 litreyi geciyo sutum az yinede 44 gunluk bebegim bestlak iciyorum biraz ise yaradi gibi bide solgarin mayasini aldim emziren anneler size sormak istiyorum karadut ozude aldim icen var mi emzirirken oda artiriyor dediler galiba ben butun tuslara basiyorum😏
helloandhello deletedmom43191 sütüm var çok şükür sütte bir sıkıntı yok ama trambosit değerim yüksek çıktı kan pıhtılaşmasını saglayan bir değer az su tüketimi den olurmuş emzirme döneminde bol su içeçekmişim
helloandhello Tutaste_ ayy hamilikte çok dikkat eden ben lohusalıkta yanından geçiyorum resmen niye böyle oldu yahu
Lagertha46 helloandhello caylar işe yaramadi bende ya sutum az diyemem ama cocuga bazen 1 ogune sut kalmiyo .
helloandhello Lagertha46 bol bol sağ makina ile ne kadar çıkarsa kâr olur süt saklama poşetine koy beklet ben öyle yapıyorum bazen
Tutaste_ helloandhello vucut sute efor harcadıgı ıcın susuz kalmıssın masaşlah de kendine gene su ıcmeden sutun varsa. Bol boş is bi sürahi yap kendine bitir onu her emzirmeden sonra bi bardak mutlaka su iç