Kızlar merhaba enfeksiyon için bugün doktora gittim doktor şu ilaçları yazdı.
Clasem 600mg ve Andorex boğaz spreyi.
Bunların hamileliğe bi zararı varmı kullanmaktan başka bir çaremde kalmadı gerçi.
Hamilelikte antibiyotik kullanan arkadaşlar varmı tüp bebek ile hamile kalınca çokta korkuyorum.
Crp de 28 çıkmıştı