susi2 Herkese merhabaaa ben bugün 12+2 oldum ☺️ iki gün önce de doktor randevum vardı doktor bebeğin cinsiyetini gördü ama %100 emin olmadan söylemek istemedi. Sizler ne durumdasınız, nasıl geçiyor hamilelik?