Kızlar biraz uzun olacak ama lütfen okuyun çok korkuyorum 33+6 haftalık hamileyim dün akşam kalp çarpıntısı baş donmesi nefes darlığı baygınlık hissiyle acile gittim kanım ve demirim düşük nst cektiler sancım çıktı 1000 lik serum taktılar tekrar nst cektiler yine sancım çıktı doktor alttan muayene etti açılma yok ama rahim çok yumuşamış heran açılma olabilir dedi ultrasonla bebeğe baktı daha cok kucuk dedi hastaneye yatış yapacaksın ilaç vereceğim kalp çarpıntın da cok fazla önce onu düzeltmem gerekecek zaten sonra ilaca başlıycam dedi kucuk kızım var görümceme bıraktık kendini yerlere atıyormuş durmuyormuş onlar biyandan arıyor bende yatısı kabul etmedim imza attım bebeğe ciğer geliştirici vurdu doktor ne olur ne olmaz diye ikinci dozu da yarın gece ayni saatte gel vurcaz dedi ama en ufak biseyde geceyi bekleme direk gel dedi bide progestan yazdı bi tane ağızdan yut bi tane vajinaya koy dedi kesinlikle yorulmuycaksin ama dedi kızlar çok korkuyorum böyle bisey başına gelen var mı nolur tecrübelerinizi paylaşın rahatlayım biraz çok üzülüyorum hastanede yatmayı neden kabul etmedin diyeceksiniz ama 29 haftalikken yine sancım çıkmıştı bi gece yatırdılar onda bile çocuğum sabaha kadar uyumamış ağlamış kimsede duran bi çocuk değil ben olmadan uyumuyor öyle bi çocuk kalamadım işte lütfen hastanede kalmadığım hakkında sert yorumlar yapmayın bende isterdim kalmayı 😔