50 gunluk bebisim var benimde agladigini cok cok nadir görürüz , igne yapilinca , kan alininca , bazen uykusunda , yada cok cok aciktiginda vızıltı seklinde bir aglamasi oluyor oda 5-6 saniye falan . Cok sukur zor bir bebek olmadigini dusunuyorum hic kotu birsey getirmedim aklima , hatta sansli oldugumu bile
Dusunuyorum , yemesi kilosu aktifligi vs hepsi iyi , 40ından sonra degisir aksileşir falan dediler ama cok sukur hic beni yoran bir bebek degil , sende kafana takıp sütünü etkileme kuzum hersey yolundadir , bir bakmışsın seni parmaginda oynattigi günler gelmis 😊