Busmumyy 9+1 oldum bugün. Kusma hiç olmadı ama sürekli tiksinme ve bulantı halindeyim bi kussam rahatlarım gibi. Tansiyon oynaması da olabilir normal diyorlar sana o denk gelmiş canım heralde , bana da şeker 😣 ilk bebeğimde gebelik şekeri yaşamıştım ama şimdi çok erken başladı. dün akşam yemekten sonra fena oldum baktım 1.5 saat sonra ve 242 çıktı 😣 çok korktum artık dikkat edicem