Kızlar günaydın..
Sorum şu
24 haftalığım ve gelecek olan randevumda sanırım şeker yüklemesi haftası olacak ..
Ama benim hâlâ tiskinmelerim koku hassasiyetim devam ediyor..
Cok sağlıklı beslenemiyorum belirli seyleri yiyebiliyorum oda zorla genelde kuru besleniyorum..
Bu yüzden şeker yüklemesi yinede yaptırmalımıyım ??
Şuanlık bi sıkıntı bi belirtim yok şeker tansiyon gibi ama ya testlerde şekerim cıkarsa, diyet yap derse doktor.
Zaten doğru düzgün bişey yiyemiyorum dahada yememe durumum olacak..
Bilemedim kafam cok karışık beni detaylı bilgilendirirmisiniz ?🌸