1oglanannesi etkafa https://mutluresim.com/images/2025/03/03/1O6RZF.jpeg. Ben dun post acmıstım com sılıkdı bu gun sabah baktım boyle olmus bu ne anlama gelıyo
Selinselinselin etkafa benim de 6 yada 7 pek umudum yok yine her zamanki gibi göğüs şişti bu da benim adet belirtim sanırım 😂
Tutar13 etkafa benimde hic belirti yok bat 6 sahurda test yaptım negatif yumurtlamadanmı saymak lazım catlamadanmı acaba?catlamanın 9.gunu yumurtlamanın 11.gunu
Tutar13 etkafa 3 gun yunurrlama gördüm ben 3.gun gecesi catladı canım oyuzden acaba carlamadanmı saymak lazım bide t cizgisi kopkoyu isi esit bile degildi sevinmiştim 😔
Selinselinselin etkafa ben bu ay adet olacakmışım gibi his var cünkü çok çalışmadık 😂ovulqsyon testi hiç yapmadım bakalım aynen