Kızlar 6 ay önce normal doğum yaptım 40 ım çıkar çıkmaz düzenli âdet görmeye başladım ama ilk defa iki aydır kanamam çok az geliyor normalde ilk günler çok son günlere doğru azalırdı normal şekilde. Ama ilk günleri öncekinden az kanamam oluyor. Sebebi ne olabilir? Düzenli oluyorum da azalınca merak ettim yaşayan vardır belki