Dilanteza Canım normal bağırsaklırını bozmuş olabilirsin yada bebeişin cok hareketli birde göbeğin şiştiği icin olabilir eğer herhangi bir kanaman veya bebekte hareketsizlik maksimum 3 minimum 2 gün yoksa birde sıvı seklinde akıntı oluyorsa doktoruna danış ama bence bunlar cok normal ben o zamanları pek hatırlamıyorum ama oğlum cok uyurdu karnımda 🤣