Kızlar gece uyandım bebeğime mama verdim sonra tuvalete gireyim dedim çorabı çıkarırken bir anda bir şey aktı tuvalete gittim elimizin parmakları olmadığı kısmı kadar ıslaklık sonra tuvaletimi yaptım doktoru aradım gece 4 suyum mu geldi bilemedim diye ısrar olabilir hastaneye git dedi ama kızım uyuduğu için gidemedim uzun bebek hareketlerini takip et dedi şimdi bugün gideceğim doktora ama sonra tekrar su filan gelmedi acaba idrar mi yoksa su böyle bir anda çok gelip bir daha gelmiyor mu