demiraynur benim bebeğimin de 36 ve 37.hafta kilosu, ölçümleri aynı çıktı. bende kilo almamıştım. Kontrolümüz çarşamba günü 38+2 olacağız insallah her şey yolundadır 🥺 doktorum normal diyor sürekli aynı hızda kilo almaz yer yapıyor şuan diyor ama bilmiyorum