Hasna77777 ya ben acile gidince ilk gittiğimde zaten açılmam 5-6 cm olmuştu sevk ediliğim hastaneye gelince 8cm olmuş ve ben hiç bir şey yapmadım sadece sancı geldikçe ıkındım ve 1 saat içinde doğum yaptım. Kendi sancım vardı suni vs almadım. ben beklemiyordum normalde 33+5deydik açılmam olmasa bekleyecekti doktorlar ama açılmam olduğu için mecbur doğum yaptım