Öncelikle herkese selam olsun iyi ramazanlar.
Dilerim ki herkes sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbım bebişlerinizi.
Hikayeme başlıyorum.
İlk 4 ay düşüm riski kanama vs ile geçirdim
Stresli bi gebelik geçirdim.
38 haftamda kontrol e giderken 2cm açılma olduğunu öğrendim kasılma lar başlamıştı ama bebeğim makat gelişi idi bu yüzden sezeryan a alındım ve miyom vardı 2 tane sezeryan esnasında onlar da alındı.
Neyse apar topar işlemler vs yapıldı. Bende şok içerisinde idim beklemiyordum bi anda heyecan bastı beni ağlamaya başladım yanımda annem vardı ona sarılıp ağladım annemde ben anne olacam diye ağlıyordu🥹
Eşim vs aradık geldiler.
Kan vs alındı anestezi doktoru geldi bana belden mi tam mı uyutalım diye sordu bende belden istedim, doğum esnasında bebeği görmek için.
İğne yapıldı hiç acımadı o an sadece kızıma kavuşmayı hayal ettim. Hissetmedim bile diyebilirim.
Medipol bahçelievler de dr asiye uzun doktorum kendisine çok teşekkür ederim o kadar güven verici ki hiç korku vs olmadı.
Ama ameliyat esnasında panik geçirmişim iki tane sakinleştirici vurulmuş bu yüzden çoğu şeyi hatırlamıyorum, beni ameliyat tan çıkardılar da ise hemşire bana bebeği çıkartıklarında sen bebeği yerine koyun karnım boş kaldı diye anlamışsın dedi😔
Gerçekten de kendime gelince bunu fark ettim evet dışarıdan sevmek bambaşka ama karnında iken bambaşka o yüzden bol bol karşınızda atılan tekmeleri sevin bir daha içeri girmicekler❤️
Öyle böyle 38 haftam da sezeryan doğumum oldu🤩 1 mart günü