mihraninannesi55 Gulperi8 37+4 teyiz karnim surekli taş gibi sertlesiyor bir yerde toplaniyor bebek .pozisyonuda baş asagıda 🥲
Ucubirarada Kasılmadir canım o 😉 eveett oluyor tabikiii 😉 nst girdinmi hiç ? Sancın çıkıyor mu arada yada yeni yeni mi olmaya başladı?