Kartanesi-24 2bebek-41 efermag yazdı doktorum magnezyum olarak ve çok iyi geldi elhamdülillah bacak ağrılarım çok oluyordu hafifledi
seyma0661 2bebek-41 doktorum magnorm yazmıştı. Ağrılarım başlayınca 32.hafta gibi istemiştim bir kutu kullanıp bıraktım
2bebek-41 Yogurtlupilav bana Dr yazdı ama ben alamadım onu hangi marka olduğunu da görmüyorum sağlık ocağına yazdırmayı düşünüyorum yarın hangisi iyidir bilemedim ilk oğlumda magvital içmiştim
Elifarya Kartanesi-24 el parmak uyuşmasına da iyi gelir mi bende magnorm kullanıyorum da hiç bi etkisi yok 36+5 haftalık hamileyim
1Merling Kartanesi-24 bende bugün başladım bu ilaca siz kaçıncı haftada başladınız hemen etkisini gördünüz mü yan etkisi oldu mu hiç sizde ?
Anne2829 merfuu bir sebeb söylemedi doktorum ikisininde içeriği aynıymış ama bende sinir sıkışması olduğu için çok etki etmiyor maalesef özellikle bugünlerde 🥹
Yogurtlupilav 2bebek-41 iki gebeliğimde de farklı magnezyum kullandım ikisi de iyi geldi. Doktorunuzun yazdığını alın bence, multivitaminlerde bileşen çok değişebiliyor ama magnezyumda çok değişmiyordur. Etken madde belli çünkü..
2bebek-41 seyma0661 baya geç kullanmissiniz benim ilk erken doğum 27..haftada rahim ağzı kısalığı başlamıştı bunda da 24. Haftadayim magnezyum yazdı bı 10.gun önce ama sorunlu bı donemdeydim almayı unuttum ilacı
seyma0661 2bebek-41 normal vitamin ve demir omega vs kullanıyordum ağrı olunca özellikle istemiştim kasılma veya riskli gebeliğim yoktu sanırım ondan. Ağrım olmasa hiç içmezdim heralde gün içerisinde o kadar çok ilaç içiyorum ki artık midem bulanıyor 😂
merfuu Anne2829 ben huzursuz bacak sendromu oldum ondan bahsedince yazmıstı 2 aydır kullanıyorum bana da çok faydası olmadı da ondan bir sorayım dedim, anladım çok geçmiş olsun 💐
Kartanesi-24 1Merling ben 11+5 de falan başladım çok fazla bacak vücut ağrılarım kramplarim oluyordu o yüzden erken başlattı doktorum faydasını gördum akşamları yemekten 1_2 saat sonra içiyorum ve rahatlama oluyor çok şükür ki kötü olarak bir yan etkisini görmedim