mrserdogan12_ doktoruma ilk sorduğum soru buydu o kadar güzel bir cevap verdi ki ilaçlar asla kilo aldırmaz ama maalesef ki tüp bebek denilince ailemiz ve kendimiz öyle korkuyoruz ki yerinden kaldırmadan sürekli önüne yediriyorlar hareketlerini kısıtlatıyolar hele annelerimiz utanmasa tuvalete bile kaldırmayacak sizi dedi nitekim de doğru söylemiş rahmetli annem ilk denemem de tuvalete bile giderken peşimden gelmeye çalışıyordu ve kilo aldırmak için her şey yediriyordu ama ben ilaçlarla kilo almadım açıkçası kortizonlu olarak transferden önce sadece 4 gün kullanılan bir ilaç vardı o bana ödem yapmıştı sonra o da geçti. Tabi bu benim deneyimim belki aldığını söyleyen de olabilir. İnşallh süreçleriniz çok güzel geçer ♥️