Orada hangı dr öneriyorsunuz? Ben başlarda oraya gıttım nejla hanıma doktor degıl ama hastane yonetımı sankı devlet hastanesı gibi kendi kurallarına göre dayatma yapıyorlar hoşlanmadıgım için devam etmedım birde kısa surelı aralıklarla hep zam yapılıyor orada