Kızlar 39 haftalık olduk ama tık yok sancı hissetmiyorum. Sadece kasıklarımda ağrı be belimde ağrı var onun dışında hiç bişeyim yok. Napabilirim bu durumda ? Normal doğum istiyorum. Bu ikinci gebeliğim. Bebeğin hala karnımda dolaşıyor hissediyorum artık hareketleri can yakıyor