Dmrrr1 her şey nasip kısmet gerçekten.Ben de ilkinde çok istemiştim normal ve doktor bana çatın çok müsait sen çok güzel doğurursun felan demişti.Aşırı ümitliydim.Ama kızım 4260kg 53cm boy ve 38cm baş çevresiyle maalesef kanala giremedi.18 saat boyunca suni aldım sabah 8 den 4 e kadar 10cm olmuştu.
Tablo mükemmel gibi gözüküyor fakat kızımın kalp atışları düzensizdi ve hareket etmiyordu yine de isyersem sabaha kadar bekleyebileceğini söyledi doktorum.O aşamada sordum beklersek doğar mı doktorum yani sen bilirsin dene istersen deyince hemen sezaryen istedim.
Uzun zaman sorguladım vakti dolmamışmıydı, benim mi hatam dı, doktorun mu hatasıydı vs.
Ama zamanla anladım ki hiç biri değil bebeğim bunu seçti ve nasipte bu vardı
Bu bebeğimde de normal olması için elimden geleni yapıyorum.İnanın 3 gündür toplasanız 9 saat uyumamışımdır sancıdan.Bebek iri 4200
Suyu çok , serviks boyu normalden uzun, bunların hepsi doğumu yavaşlatan şeyler.Ama doktorumu ve hastanemi araştırdım buldum.Her gün 2-3 kez activating labor videosundaki egzersizleri yapıyorum.Plates topunda zıplıyorum,yuvarlak ve 8 çiziyorum.Hindistan cevizi yağı ile perine masajı.Ahududu yaprağı çayı,adaçayı içtim.Hurma , hint yağı hepsini yaptım ki hint yağı içince inanılmaz karın ağrısı ve sancı yapıyor.Demem o ki elimden geleni yaptım eşeğimi sağlam kazığa bağladım artık gerisi mevlam ne nasib ederse, kızım nasıl gelmeyi seçerse.Nst ye bağlıyorlar kalp atışları hala yukardan geliyor.Sanırım zorlu bir süreç olucak ama sonucu ne olursa olsun ben elimden gelenin en iyisi olması için çabaladım.Umarım hepimiz yavrularımıza sağlıkla huzurla kavuşuruz.🤎