Kızlar merhaba şuan kan pıhtılaşması olup güzel ve kolay bir hamilelik geçiren varmı aranızda. kan pıhtılaşmam var iki aydır korunmayı bıraktım ama çok korkuyorum oğlum da hamileyken sadece çocuk aspirini kullanmıştım ama şimdi bir hamilelik yaşarsam bu yeterli değil ne yapicam bilmiyorum oglumdan sonra 2 kaybim var kardeşi olmasını çok istiyor bir yandan korkularim bir yandan oğlumun kardeş özlemi çok sitresli bir durum