Kızlar 4+6yım bugün. 27 şubatta beta 128 di. Sabah kan vermeyi düşünüyordum, kahverengi lekelenme olmus hiç hissetmedim günlük pedde farkettim, biraz geçtikten sonra kontrol amaçlı peçeteyle silince temizdi bişey yoktu ama korktum sağ kasığımda çok ağrıyor ve inanılmaz bi bulantım var ağzıma gelip gidiyo acaba yerleşme kanaması mı endişelenmeli miyim? Daha önce bir kaybım var korkuyorum 🥹