Derrinnn 5 gün önce normal doğum yaptım sağ tarafa küçük dikiş atıldı doğuma bağlı hemeroid oldum o çok zorluyor dikiş yerimde de şişlik var yaşayan oldu mu
tatlibebegim_ Derrinnn bende de öyle olmuştu 10.gün kontrole gittiğimde doktor ödem olmuş demişyi krem falan yazmıştı
tatlibebegim_ Derrinnn bida gitmedim kontrole yaramıştır heralde 😆ama 1 ayda düştü dikişler öyle kendime geldim