Kızlar 25 haftalık olduk Allah’ın izni ile herşeyimiz normal ilerliyor ama size bi konuda danışacağım 20 yaşındayım ilk gebeliğim olduğu için karar veremiyorum çevredeki insanların kötü normal doğum hikayelerini dinlemekten ve devlete kötü davranıyorlar kötü ebe doğumda böyle azarladı şöyle yaptı dedikleri için hemde canım tatlı olduğu için ilk doğumda zor olur diye düşünerek sezeryan koydum kafama hamileliğimin başından beri ben normal doğuramam kafasına girdim durumumuz normal hali, ama sırf sezeryan olmak için özele gidiyorum 2 haftada 1 gidiyorum doktor öyle cagırıyor 1.050 tl ücreti var ekstra kan yada başka testlerde para veriyorum doktorumdan memnunum sezeryan olmak istediğimi söyledim ama bi yandan devlete gidip neden normal doğum denemeden sezeryana para verip (27.000) tl yapıyorum ki diye düşünüyorum sonraki doğumlarımda sezeryan olacak sezeryan olursam kafam aşırı karıştı devlete kadın doktor var çok tatlı onla gidip devam edip normal doğum deneyip olmazsa illa sezeryana alacaklar zaten ama başıma neler gelecek bilmediğimden korkuyorum beni aydınlatın sizce ne yapmalıyım devlet mi özel mi