Salihaa16 ZehrAlimm sanırım normal bende 32 deyim sertlesiyor cok bazen de cok yumusuyor bazen cok hareket hissediyorum acıtıyor bazen de cok sakim hic hissetmiyorum 🤣 anı anını tutmuyor
Nurk24 ZehrAlimm 34. Haftadayım benimde hamileliğimin en başından beri karnım sert suyum fazla onunla ilgili sanirim belki sizinde öyledir endise etmeyin bence bir sorun olsa doktorunuz kontrolde farkederdi zaten
ZehrAlimm Salihaa16 inşallah ya aşırı stres yaptım Allah korusun erken doğum belirtisi diye düşünmeye başladım
Salihaa16 ZehrAlimm ay bilmiyorım kendime nazar değdirdim sanırım hic bel agrım yok diye konustum bu gun. Az öncee tek taraflı bi bel agrısı girdi anlatamam kendimi yataga zor attım insallah normaldir.
ZehrAlimm Nurk24 bana da hep suyun fazla dendi ayın altisinda kontrolüm var soracam bakalım inşallah sorun yoktur hicbirimizde 🤲🏻
ZehrAlimm Salihaa16 maşallah diyelim oylese tekrarlamasın diye☺️ bunlar sürekli olmadıkça sorun yok Allah’ın izniyle 🤲🏻