Deletedmom325 17+2 hamileyim. Gebeliğimin başında çene ağrım başlamıştı, ilk başlrda önemsemedim geçer diye. Hafifti çünkü. Zaten doğuda görev yapıyorum hastane imkanım da çok kısıtlı. Zaten doktora gitsem de film çekmeden bilemeyecek e ben de bu halde röntgen e giremem. Hamilelikten mi kaynaklı onu da bilmiyorum. Sağ çenem açıp kapatamıyorum. Yemek dahi yiyemez hale geldim. Aynı sorunla karşılaşan var mı?
Nurrrrr Deletedmom325 Canım bendede oldu geçekten dayanamadım bişey yiyemedim bende Kbb ye göründüm bişey yapamayız dediama kulağımı falan temizledi hani kulağında iltihap oluşmuş dedi cok şükür temizledim bitti ağrı 🤣🤣 Birde tam hatırlamıyorum ama bişey yapamayız demişti
031965 Kalsiyum ve magnezyum verdi doktorum bana geçti beslenmeme de dikkat ettim aynı zamanda. Gebelikte de olabiliyo maalesef. Ama ona röntgen çekmeye gerek de yok çünkü ağız çene cerrahisine gitmen gerek eğer bebekten değilse onlar da sıcak havluyla masajı tavsiye ediyor herkese
Deletedmom325 031965 sizde de mi çene ağrısı vardı? Ben de magnezyum diye düşündüm ama duramıyorum artık ağrıdan esneme geliyo esneyemiyorum bile 😔 akşam sıcak havluyu deneyim bende. Çok teşekkür ederim
031965 Deletedmom325 evet yediğimden anlamıyodum valla. Havluyu ütüde ya da çaydanlıkla ısıtıp çenene koyup yumuşatıp sonra masaj yapıyosun. Ama kalsiyum ve magnezyum da çok etkili inşallah geçer senin de 🙏🏻
Aysunaydgn 20 lik dişle ilgili bir baginiz kaldi mi yani çıkmayan 20 lik disiniz var mı ? Kardesimde aynı sizin anlattığıniz gibi bir çene ağrısı çekiyordu çenem çıktı diye gitti doktora meğerse 20 lik dışı gömülü kaldığı için dişin köküne apse yaptırmış sistigi içinde kemiğe baskı yapiyormus apse için ilaç kullandı ama ameliyat olcak
Deletedmom325 Aysunaydgn dişimle ilgili Bi sorunum yok, onunla ilgili olduğunu sanmıyorum. Gebelikte beraber başladı zaten muhtemelen magnezyum kalsiyum falan eksik. Ama bilginiz de için teşekkür ederim
Deletedmom325 bebekteyaparimkariyerde yok hayır sadece çene. Ağzım kapalıyken Bi sıkıntı yok yemek yerken esnerken çok fena. Ağzımı açıp kaşığı sokamıyorum bile