Ben 5+3 gittiğimde sadece kese vardı kalp atışını bırak bebek bile yoktu 6+3 gittiğimde hem bebek hem kalp atışını duydum o yüzden stres yapma ne akdar stres yaparsan o kadar bebeğini etkilenir dua et gerisi Allah’ın elinde inşallah diğer kontrolde duyarsın