Ftmnnr Mrybg yani bilemezsiniz ki sütünüz hemen gelir mi gelmez mi küçük varsa alın derim ben almıştım ben nolur nolmaz diye mama da almıştım çünkü sutumun ne zaman İnceği belli olmaz çocuk aç kalmasın istedim yien de siz bilirsiniz
Arzuyn Mrybg ilk doğduğunda şırınga ile veriyorsun canım biberon sonraki aşama ya da anne kaşığı alabilirsin
Nilayy95 Mrybg ilk oğlumdada almadım ve ek gıdaya geçene kadar yani 7-8 aylık olana kadar . Süt gelene kadar enjektör ile verdik bebeğe mamayı . Red yaşamasın diye. Bir gün verdik zaten. Eğer bu elimde de sütüm olmazsa, giderim direk biberon alırım zaten 😊
Ozgekiz Mrybg ben kullanmıştım🤷🏻♀️ sütüm geldi ama bir takım sorunlar dolayısıyla çocuğum efektif ememedi 🥲 mama ile büyüdü evladim