guneserdo23 Adetime 2 gün kala test yaptım ve 3 gün önce kahve rengi bi akıntı geldi yerleşme kanaması diye düşünüyorum sizce hamilemiyim????
Silayuksel Test hangi marka benim de öyle olup akşamına adetim geldi days doctorla böyle bir durum yaşadım
guneserdo23 Silayuksel Artı med diye bir test hala adet olmadım bunu sabah yapmıştım normalde adet belirtim günler öncesinden olurdu sadece göğüslerde şişlik ve hassasiyet var
guneserdo23 Silayuksel sizin yaptığınız test yantıltıcı sonuçlar verebiliyor bir çok kişiden duydum birazda ovülasyon testi yaptığım için ona güveniyorum ultrason dan da bakıldı yumurtlama oluyormu diye o gün bir birliktelik oldu zaten
TugceOrak guneserdo23 artımed herkese pozitif veriyor maalesef güzelim. Forumda aratırsan görebilirsin. Bence sabah kan ver kesinleştir
Zeynep2929 guneserdo23 canım inşallah hamilesindir daha 3 gün önce bu marka testi yaptım pozitif çıktı kan negatifti bu marka yalancı pozitif çıkarıyor sürekli benim başıma çok geldi
MTR 1oglanannesi benimde artimetle bundan daha kırmızı çıktı malesef yalancı pozitif veriyor başka bir test alıp tekrar deneyin ben üzüldüm çünkü siz üzülmeyin 😊
1oglanannesi MTR evet zaten pek belli cizgi degil belli belirsiz iki gun sonra yine denerim yada reglimi bemlerim bilmiyorum hayirlisi
kuzeylianne guneserdo23 tatlım testi yapar yapmaz 5dk içinde bu çizgi çıktıysa tebrik ederim hamilesin.😊 10 dk sonrası için diğer türlü yanılma payı oluyor maalesef.
guneserdo23 Dmrrr1 Allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah, umarım olmayanlarada nasip etsin